niicoleeeengviik

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Nicole - 19 juli 2014 21:28

Nu ska jag verkligen skärpa mig, måste börja skriva mer inlägg här på bloggen. Känner att de har blivit mindre bloggande för mig överhuvudtaget. Men aja, skärpning på de.

Kände för att uppdatera, har inte gjort så mycke på sommarlovet, har mest jobbat å bara tagit de lugnt, badat i poolen som blev klar för några veckor sen, ganska härligt faktiskt, kika mig om ni har lust å ses osv.

Men om en vecka så drar man ner t Nyköping sådär bara för kul. Nedå, vi ska dit å träffa släktenas vi blir där över helgen bara, men själv så tror jag att ja stannar lite extra bara för att de är lov och för att jag kan.
? men här kommer några fler bilder från min sommar.

Men ni får ha de så gött så hörs vi!
Ha de bäst å njut av sommaren å livet! ??

Puss

Början av ombygget vid poolen

Poolen så gott som klar typ.

Inte de tjejigaste sommarjobbet men de duger

Ibland så är man bara tvungen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Nicole Engvik och i min blogg kan du läsa om mitt liv och om mina vänner :)
ni kan nå mig på:
kik: nicole99e
snapchat: nicoleengvik
skype: nicole.engvik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards