niicoleeeengviik

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nicole - 5 augusti 2013 01:23

Hej alla fina!
Jag vill att ni ska va social med mig!!
Kik: nicole99e
Snapchat; nicoleengvik
Skype: Nicole.engvik
Facebook: Nicole Engvik



Förlåt för bilden!
Hittade ingen annan...

Puss ha de så bra! <3

Av Nicole - 4 augusti 2013 00:27

Av Nicole - 4 augusti 2013 00:20

Hejhej bloggen!
Ojoj, de va ett ganska bra tag sedan man skrev här! Men aja de är som de är!
Nu sitter jag å lyssnar på musik..
Lyssnar på Justin Bieber, önskar att han kom tillbaka till Sverige..

Dem här dagarna jag inte har uppdaterat bloggen har jag vart upptagen med att prata med massa killar ;) har ju vart tsm med 2st under vi kallar de "bloggpaus"...
Men tydligen så dög man inte, så ja man blev dumpad men aja då vet man att de finns alltid någon bättre :)

Men så klart är de ju inte bara killar man har pratat med!
Har pratat med många!
Kan nämna några, Ida, Ida, Ida, Ponuts, Albin, Rasmus, Rasmus, Jonatan, Marcus, Markus, Markus, Jennifer, Michaela, Linnea, Björn och många många fler är de också men tänker inte skriva alla..

Har ju vart på kusinträff i slutet av juli, de a ju inte den roligaste träffen kan jag ju säga! Alla va på så dåligt humör, men nästa åt hoppas jag att de blir bättre!
Då blir de bröllop och kusinträff ihop slaget. Då får de bli en liten resa ner till Nyköping, kanske åker å träffar några vänner som man har nere i södra Sverige :)

Nä, nu ska jag gå ner och duscha å sen kolla om nån är social med mig på Skype... Annars blir de till att sova!

Men ni får ha de så bra så skriver
jag kanske mer imorgon..

Finns på kik å snapchat Å Skype om ni har lust å va social!
Kik: nicole99e
Snapchat: nicoleengvik
Skype: Nicole.engvik


PUSS <3
Ps, kom en liten bild här med


Presentation


Mitt namn är Nicole Engvik och i min blogg kan du läsa om mitt liv och om mina vänner :)
ni kan nå mig på:
kik: nicole99e
snapchat: nicoleengvik
skype: nicole.engvik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards