niicoleeeengviik

Alla inlägg under juni 2013

Av Nicole - 22 juni 2013 00:45

Hej Bloggen :) 


Asså jag känner att jag måste bli bättre på att lägga upp blogginlägg... 
Igår va de Midsommar och jag har märkt att vuxna kan ha kul på midsommar utan alcohol.
Igår va vi hos mormor och firade midsommar. de var inte så många som va hos mormor, de va jag och min familj sen va de bara min moster och hennes familj och såklart mormor och lossas morfar ;) 
Lite senare p åkvällen åkte vi hem och hemma såg vi lite tv och sen fick jag ett meddelande på kik om jag ville skypa och jag bah visst, ringer dig snart :) 
sen har jag suttit och skypat tills nu. xD  men jag har ju inte bara vart hos mormor och sedan skypat, jag har ju smsat en hel del också och chattat på skype under hela dagen med.. 
jag har chattat med Wille, Matilda, Yasmine, Alexander och Linnea.. 
Aja nu sa jag några smsade/kikade med också ;) 
jag ska bah kolla de sista på datorn nu sen ska jag sova..

Kan försöka hinna blogga lite imorn också ;) 

        

                                                              PUSS <3  

Av Nicole - 7 juni 2013 01:33

Nu är de sommarlov!
Idag har jag inte gjort så mke!
Jag for till stan och sedan va jag hos min mormor..
När jag va hos min mormor så ringde Johannes :)
Jag satt och pratade med han i typ två timmar eller lite mer, men jag kunde inte prata mer med han för Skype fuckar upp som vanligt! Blääää för de säger jag bara!! Men nu ska jag sova!

Puss och godnatt <3

Av Nicole - 3 juni 2013 22:45

Hej alla bloggläsare :)

Nu va de ju jätte länge sedan jag bloggade men nu ska de bli ändringar de ska bli mer inlägg oftare!
just nu sitter jag och skypar med Carro<3

Idag har jag vart på skolan och idag va en ganska chill dag! vi började 8:10 sedagick vi och kollade på 9:ornas revy, efter vi hade sett den så fick vi 2,5 timmes håltimm:) ,efter hål så hade vi en 20minuters So lektion..

Efter de så hade jag lunch och efter lunch så hade vi städning i 1,5timme och efter vi hade städat alla skåp mm. så fick vi glass av lärarna och då fick vi sluta..

När jag satt på bussen så märkte jag att jag hade glömt nyckeln hem till pappa så de va bara att sitta ute i regnet och vänta på min syrra i 1timme :)

när jag väl va inne så gick jag upp till mitt sovrum och började skypa med några kompisar och sedan har jag skypat hela kvällen...  Först så skypade jag med LInnea men sen var hon tvungen att gå så då ringde Johannes mig och vi satt och skypade en liten stund :)
Sen när johannes var tvungen att gå sova så ringde jag upp Carro som hade ringt mig<3

så nu sitter jag och pratar med henne och ska nog snart sova men en liten stund till ska jag prata med Carro..
Jag börjar 8:30 imorn så de e ganska chill... Kommer nog blogga mer imorn!!!


                                                  
                        PUSS <3

Presentation


Mitt namn är Nicole Engvik och i min blogg kan du läsa om mitt liv och om mina vänner :)
ni kan nå mig på:
kik: nicole99e
snapchat: nicoleengvik
skype: nicole.engvik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards